2008 m. liepos 27 d., sekmadienis

Kids Room





10 komentarų:

Vaida rašė...

bet ir tvarka... reiktų man saviškes pas tave į kambario tvarkymo kursus atsiųst :)

Anonimiškas rašė...

Aha, aš irgi visada stebiuosi, kaip pas Unę tvarkinga :)

Asta rašė...

Koks arkliukas fainas:) kur tokį gavote?:)))

Rima rašė...

Pasakiška mergaitės karalystė.

Dovilė rašė...

Mielas mergaitės pasaulis :)

zirzyle rašė...

Mane tas arkliukas per fotosesiją pavergė. Irg labai smalsu, kur tokį rast :)
O Unytei ir mamytei nuoširdžiausias komplimentas už tvarkingumą! Net man reiktų pasimokyt.. ;))

Anonimiškas rašė...

Man tai čia pasaka... Neįsivaizduoju tokių grožybių pas save namuose. Kaip tie grožiai išlieka grožiais :D ir dar tokioje tvarkoje :D Su tokiais grožiais imk ir gundykis kai kam sesutės ;)

Cserny Cherry Ildikó rašė...

Dear Loreta,

please visit my blog, I give you an award :))
Hugs,
Cherry
www.cherry4.freeblog.hu

Anonimiškas rašė...

LOreta, ir pas mane užsuk :) Tikrai verta visų šių apdovanojimų...

Loreta rašė...

Čia tokia tvarka tik todėl,kad Unė atostogauja:)
O arkliuką mano sesuo kai Unei buvo metai nupirko Danijoje. Dar meškutį, kiškį ir lėlę iš tos pačios serijos:)